careface

Sköööööön dag helt enkelt! Började lite segt, men det blev bra tillslut. Hade hkk, och bakade rulltårta med frau. Sen så hade vi mentor, och jag fick ett papper, så jag kunde höja mig i fysik. Sen hade vi so , satt ute i korridoren och pratade med N & J, var lite väl deprimerad och kunde inte koncentrera mig .. Sen var det lunch, åt typ tusen mackor, taha. Efter det hade vi mentor tjugo minuter mentor, snackade om skoltröjor (fett najsiga!) 

Sen åkte jag med folk till staden. Men jag och L gick till donken, köpte en paj och glass. Sen gick vi och fikade på max, kaffe och cheescake. Träffade en snubbe från klassen, haha. Sen gick vi till ungdomshälsan. Snackade med LÄTT den skönaste tanten där, fett kul hon va! Men tog ut p-staven, stack till lite, och den va böjd *ooopz*. Men sen gick vi till lite affärer, kära ner mig i en klänning från gina tricot, måste ha bara. Sen gick vi också till jam jam , och L bjöd på en klubba. Och vi sprang till 809:an, men L tog en annan buss, så där sa vi hejdå. 

Är hemma nu, glad för det. Men hemskt nog så har vi prov imorgon, och jag kan nästan ingenting. Är lite trött, och ska nog gå upp och duscha tror jag. Har suttit och tänkt ganska mycket, har bestämt att jag ska träna med Sixten jätte mycket i sommar, ska fan bo hos Lundell några veckor, det är nåt jag verkligen vill. Saknar hästeriet väldigt mycket, och jag ska fan inte sluta med det <3 men bajbaj!

hug me

Kommentarer
Postat av: alice

hej.

jag gick över till dig nyss, men du var inte hemma sa din brorsa typ haha, men du jag undrar om du skulle vilja göra något imorgon, torsdag? :)

puss<33

2009-04-22 @ 18:21:36
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0