When the lights go off you will understand

Oh gosh, jag är riktigt ledsen att jag inte uppdaterade igår. Men jag hade inte sovit på hela natten (pågrund av en snubbe som höll mig vaken!). Så jag deckade direkt efter att kommit hem från stan. Skolan är ganska chill just denhär veckan, vi har elevens val. Och jag har hkk, med E, S & T. Mysigt, fast vi har typ bakat bröd och muffins. Så jag är ritkigt trött på bakelser, taha.

Idag var det kortdag, och jag har polerat min moppe nu när jag kommit hem. Min beauty ska in på lagning, och jag är fett glad för det! Äntligen, säger jag bara. Klockan fem ska jag upp till skolan, för det är öppet hus. Och jag ska tydligen stå ute på ute planen och springa runt? Nejmen, ska göra idrott utomhus typ. Och Alice ska med, bra det!

Och på torsdag är det valborg, som alla går runt och tjatar om, jag har absolut ingen längtan dit. Kanske kommer en kompis från stockholm och hälsar på , det skulle va grymt kul. Men aja, orka datorn. Byebye

saknar det vi hade,
& jag saknar det vi sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0