p.s. ich liebe dich

Hade sovmorgon till klockan 9. Och åkte till skolan och hade np i matte. Första delen sög , men andra gick lite bättre. Sen hade vi en försenad svenska lektion, och sedan tog jag bussen in till stan. Satt och väntade på ungdomshälsan, och sen var det samma tant där som i förrgår! Jag ska tänka över vad jag vill ha för preventivmedel, men nu för tillfället får jag köra med kondom (bra det).

Sen satt jag på bryggan och njöt lite av solen och läste boken Packad. Handlar om en tjej som typ söp bort sitt liv, ointressant men bra. Sen gick jag och träffade massa kompisar. Och sen gick vi runt litegrann, och gick tillbaka till bryggan och satt där en stund. Sen gick E & E och jag till weekday och emma kollade byxor. Men vid halv sju drog jag och Emil till bussen. 

När jag var framme vid munge var A & R där! Fett trevligt, och så träffade jag D också litegrann. Gick hem till mig och drack typ kaffe. Sen vandra vi till A's hus och jag har ju aldrig vart där förut, riktigt fult hus! Haha! Sen var vi ute, och så kom D och joina efter ett tag. Satt och snacka, sen gick jag hem och åt lite. Nu ska jag strax sova, måste göra det. Börjar bli sent. Byebye


schnygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0