glad

onsdag, är det idag. Idrott på morgonen , amerikansk fotboll, fast utan tacklingar faktiskt. Hade mvg på ergonomi provet, taha stolt jävel man é! Efter det engelska, gjorde inte så mycket. Och sen syslöjd, gjorde faktiskt ingenting, men tydligen hade lärarn beställt tyg, men det hade inte kommit så jag orkade inte. Och så idrotts teori. Och sen lunch, usch mådde illa fan. Sen svenska, tränade på biologi provet. Kort därefter hade vi jävla provet, och det gick inte bra, nanana. Och sen förstärkt engelska, hände inte ett skit, pratade typ :) 

Så följde jag med T hem, och vi åt macka och drack te. Sen sprang vi till bussen, åkte in och satte oss på max. Satt och åt lite, sen drog vi iväg till dansen, riktigt roligt pass idag , sen i slutet bestämde vi oss för vilka slags kläder vi ska ha och så, blir nog kul med uppvisning :) jag har seriöst gett upp om ett bra liv, jag orkar bara inte längre. är för svag, har ingen ork att försöka.



Kommentarer
Postat av: irmelinat

kom igen nu, stumpan

2009-04-22 @ 22:16:56
URL: http://irmelina-t.blogspot.com
Postat av: Lana

AMERIKANSK FOTBOLL?? hahah

2009-04-23 @ 11:28:29
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0